Dag mensen.
Vandaag was het de beurt om voor de tweede keer dit seizoen op reis te gaan.
Stop nummer één was een nieuwe kermis voor mij, namelijk de kermis bij Ahoy Rotterdam, of officieel gezien de zuiderpark kermis.
De kermis stond op een best mooie locatie, maar dit heb ik niet echt vast kunnen leggen.
Het is alleen wel even fietsen om er te komen, en ben blij dat ik deze kermis een keer mee heb kunnen maken, maar of ik volgend jaar weer richting Ahoy afreis is nog maar te bezien.
Als eerste kwam ik een pony rit tegen, en als je vervolgens links afsloeg, is het gewoon één straat met kermis.
In die straat kwam ik vervolgens als eerste grootvermaak een Dumbo molen tegen, met daarnaast de trip temptation.
Daar tegenover stond een draaimolen die nog niet open was, want ik was er stipt op de tijd dat de kermis open ging.
Naast de draaimolen stond een trampoline, met vervolgens een x aantal kramen om uiteindelijk uit te komen bij een mini babyflug, met daar schuin tegenover de rupsbaan Teenager Club. Deze laatstgenoemde gaf trouwens erg lange ritten weg!
Schuin tegenover de rupsbaan stond de verassing van deze kermis, namelijk de World of Living Dinosaurs. Echter was deze nog niet geopend, en na even wachten nog steeds niet.
De kermis werd afgesloten met een autoscooter.
Tja, het is een kermis, en de world of living dinosaurs is een leuk extratje, en de locatie is eveneens goed, maar toch heb ik een net niet gevoel bij deze kermis. Vraag me niet waarom, maar toch.
Nu op naar de volgende stop, Baarn.
17 foto’s: