MartijnH Ik had alleen vandaag tijd om richting Kaarst te gaan dus vanmiddag even die kant op gereden. Hexentanz was voor mij dé reden om daar een kijkje te nemen. Markmann was samen met Octopussy en Aquadoolhof ook goed vertegenwoordigd hier. Rit in de Hexentanz was lang én goed met veel tempo en voor- en achteruit! De foto’s,
Distroyer-ashwin Altijd leuk om de Hexen Tanz mee te pakken, en de Markmann zaken zijn altijd om door een ringetje te halen.
Eric Distroyer-ashwin , en de Markmann zaken zijn altijd om door een ringetje te halen. Je zou er zelfs op zondagochtend om 8 uur je nest voor uit gaan hé? 😉
Niels Ik ken deze kermis eerlijk gezegd helemaal niet, maar zie dat het op een steenworp afstand ligt. Staat hier jaarlijks zo’n top aanbod voor een dergelijk ‘dorp’?
PeterCenturion Niels Kaarst heeft meestal wel een redelijke verpachting. Een top-verpachting zoals dit jaar komt alleen voor als de christelijke feestdagen erg vroeg vallen. En laat dat nu net dit jaar het geval zijn geweest.