En dan de laatste halte voor vandaag: de kermis in Apeldoorn.
Voorheen stond deze kermis altijd in en bij de Americahal, maar dit keer hadden ze hem verplaatst naar het grasveld voor de Intratuin.
Dit was gelijk ook de grootste kermis van vandaag, en hoewel deze kermis toch niet zo groot was, stond er een goed attractieaanbod.
Ik begon mijn rondje bij de power dance, met daar tegenover het glazen doolhof magic city.
Een stukje verderop stond een Autoscooter, met haaks daarop een cake walk.
Daar tegenover stond een draaimolen, met daarnaast een theekopjes attractie.
Schuin daar tegenover stond het spookhuis freak circus, met daarnaast weer een poffertjes salon. Laastgenoemde stond echter wel een beetje weggedrukt.
Tegenover het spookhuis en de poffertjes salon stond een 360 graden VR experience (zoals ze het zelf noemen), en nadat je een klein straatje door liep met kramen, kwam je uit bij een trampoline.
Hier stond alles zeer dicht op elkaar wat het niet echt makkelijk maakte om goede foto’s te maken. Ik heb mijn best gedaan laten we dan maar zeggen.
Als eerste stond er dan de schommel van Sipkema; Projekt 1. En daar tegenover vonden we een Breakdance.
En dan om de kermis af te sluiten, stond er een verassing, namelijk het funhouse fire department in vol ornaat! Erg leuk om te zien.
Dit was het dan verder voor vandaag.
Ik zou zeggen tot de volgende keer.
Tot snel!
24 foto’s