Svenjj Van al mijn vrienden waar ik vorig jaar mee naar de kermis ging, gaat letterlijk niemand dit jaar.. Iedereen vindt het ook echt te duur worden, en spendeert het liever op een dagje Efteling of Walibi… Ik ben zelf wel benieuwd naar de Aviator, maar voor de rest is het tja.. Het is jammer dat er zoveel tegelijkertijd valt, want wil echt graag meemaken dat er eens een Power Surge of een Energizer naar Geleen komt.. Er staan nog steeds wel leuke dingen, maar eigenlijk is de Reactor de enige echte klantentrekker die we de laatste jaren hebben gehad.. En ook jammer dat de Turbo Polyp niet meer komt.. De Happy Spider is mooi, begrijp me niet verkeerd, maar hij is wel saai omdat de karretjes natuurlijk niet kunnen draaien.. Show Time en Future Dance natuurlijk altijd goed.. En ben benieuwd naar hoe Hell Raiders draait.. Ben nu zo Booster Maxx gewend, dat dit toch anders gaat aanvoelen.
Kan ik er trouwens ook even bij zeggen dat ik vind dat de Airrace Bungee echt een bizarre plek heeft? Het staat aan de noordkant van de Rijksweg waar de vorige 4 edities de Reactor altijd stond, maar hij staat daar alleen.. De Reactor kon dat veroorloven, omdat daar altijd veel mensen in gingen, maar nu staat daar de duurste attractie van de kermis, waar je nooit echt veel man ziet en die moet het daar nu vrijwel alleen gaan doen.. Hurricane staat er idd ook nog 20m vanaf, maar dan nog.. Normaal staat de Bungee altijd wel tussen andere zaken in, maar nu dus niet