MartijnH Gisteren een paar Duitse kermissen bezocht waarbij in begon in Geldern op de druk bezochte Pfingstkirmes. Een mega rij bij de Break Dance, Excalibur en Musik Express tijdens het Happy Hour (Break Dance 2 euro per rit!)
GhostRiderPeter MartijnH Een mega rij bij de Break Dance, Excalibur en Musik Express tijdens het Happy Hour (Break Dance 2 euro per rit!) Das idd altijd daar, gelukkig houdt die drukte ook aan als de prijzen minder happy zijn, zeker bij de breaker, korte snelle ritten.
Dennisdekermisfietser Ik was er van 10.30 tot 13.00 en 16.00 tot sluit. Vanochtend deed de top spin het nog, toen ik weerkwam niet Toen ik terugkwam was het vooral schuilen voor de stortbuien Daarna werd het droger
GhostRiderPeter @MartijnH Ergens ging er iets mis met het samenvoegen van de twee Geldern topics, jij was in ieder geval nΓ©t iets eerder dan Dennis maar het lijkt nu andersom. π
StarlightRangerTonnie Dennisdekermisfietser op de toonbank of op het teras liggen kaarten van Charlie π daar mag je er 1 van meenemen Dennis .
PeterCenturion Zonder spookhuis, dat wel. Maar dat maakt niet uit want al in de ochtend is deze kermis goed bezocht.
Niels Gisteren in Geldern dit filmpje gemaakt, eigenlijk ter promotie van de komst van de Aviator bij ons op de kermis, maar in dit geval is het Geldern gerelateerd. π Leuke zaak om naar te kijken!
Dennisdekermisfietser StarlightRangerTonnie Kijk. Dus dan hoor ik bij de officiΓ«le Charlie fanclub hahahaha ππ