Kermis Heenvliet 2024
De kermis in Heenvliet is een vaste prik voor mij geworden. De kermis hoort bij de paardenmarkt wat een erg grote evenement is en vele bezoekers trekt! De kermis duurt maar een lang weekend en toch trekt deze kermis ieder jaar toppers! Airborne, Sound machine, Reactor, Toxic en ga zo maar door. Dit jaar miste ik wel een echte topper, maar Maastricht, Groningen en Purmerend draaien nu ook op het moment dus er blijft weinig over. Echter staat er nog een top kermis voor Heenvliet met 2 zaken die ik bijna nooit tegen kom. De copacabana polyp van Paashuis. Echt een hele mooie polyp met redelijke ritten. De laatste jaren stond de turbo polyp er, maar die staat elders nu. Ik vind dit persoonlijk echt een mooie polyp. Ook een zaak die ik weinig tegen kom is de street dance van Der wiel! Wat is deze zaak opgeknapt. Led schermen en alles ziet er top uit. Leuk om hem eens tegen te komen. Verder kan je over de kop in de speedfactory Booster met lekker veel rook, maar je kan ook afgeschoten worden in de bungee die weer bij de grote tent staat tussen de bomen. Ook de super mouse is van de partij! Benieuwd wat er nog meer staat? Bekijk dan vooral de video! Het was gezellig druk, maar met pinksteren is het koppenlopen.