EmielParkrides Vandaag vroeg op pad om de opbouw te gaan kijken in Antwerpen. Toch enkele zaken gezien op transport die je niet zo vaak ziet. Ook een ronde gemaakt met de filmcamera en natuurlijk ook foto’s
EmielParkrides Deel 1 en deel 2 van de opbouw, ook een interview met Piet Junior Verwijk over de nieuwe toren en welke plaats die in première kan gaan. []
Ruben-kermisfun Joshua1986 Maandag: van 16 uur tot middernacht Dinsdag: van 16 uur tot middernacht Woensdag: van 14 uur tot middernacht Donderdag: van 16 uur tot middernacht Vrijdag: van 16 uur tot 1 uur Zaterdag: van 14 uur tot 2 uur Zondag: van 14 uur tot middernacht (uitzondering: op pinksterzondag 19 mei tot 1 uur)
Joshua1986 Ruben-kermisfun die had ik ook gezien, had de stille hoop dat ze moeten rond de middag al open zouden gaan, Dan volgende week zondag maar eens die kant op rijden
Joshua1986 Toch om 14.00 ging het vandaag al open in Antwerpen. Zoals altijd stond de DecaDance er weer prachtig bij. Blijft toch een van de mooiste die er is. En m’n grote liefde, de Move-it 32. Wat een kracht en wat een heerlijke ritten worden er gegeven door Tommy en Ambre. Tussendoor eventjes wat foto’s gemaakt met me telefoon.
Alex Schitterende zaak de Deca Dance, maar die broeikas is niet mijn smaak. Dan was een 2e plek in het front een beter idee, of zoals Ordelman vroeger een Cash Box en een DJ Box had aan elke kant bij 1 van hun voormalige Break Dance’s.
Joshua1986 Hamtaro-Youri die muis? Die is vanaf de fabriek al van Bufkens. Die tattoo achtbaan heeft buwalda mee gereisd en ook mee gebouwd volgens mij
StarlightRangerTonnie Joshua1986 hij bedoeld niet de Reverchonbaan van Bufkens , Maar de andere Pinfari baan die ook in Antwerpen staat . Hamtaro-Youri Die van Buwalda staat in een pretpark nu , in Nederland .
Alex Hamtaro-Youri Dat was de MagicRailway van van der Honing, daarna Buwalda en toen de Big Roller Coaster. Nu dus de Tattoo Infinity Coaster.
PoliceOmar StarlightRangerTonnie Er staan geen Pinfari Coaster in Antwerpen. De Tattoo Coaster is de ex Roller Coaster van Buwalda, zelfbouw van der Honing/Buwalda.
Peter PoliceOmar klopt was samen met het rad een van de 1e zaken van Mondial gebouwd samen met vd Honing en Buwalda