Zoals ik eerder al postte bij de video van de BreakDance, ben ik dus ook in Maastricht geweest op de St. Servaaskermis op het Vrijthof. Elk jaar staat hier wel een leuke kermis voor met ieder wat wils. Zo kan je hier de hoogte in, in de Mega Booster van Stroucken, of gewoon de hoogte in geschoten worden in de Air Race Bungee van Albers. Natuurlijk 2 zaken die hier vrijwel ieder jaar terug keren. Een zaak die dit jaar ook terugkeerde is de Reactor van Boesveld, dus 4G Maximaal kan ook weer op het Vrijthof. Maar niet alleen 4G maximaal, het was ook tijd voor Showtime bij van de Wiel, waar lekker door geschommeld word. We noemden eerder al zaken die terugkeerde in Maastricht, maar een zaak die hier helemaal niet meer weg te denken is, is de Break Dance van Sipkema. Een Funhouse mag in Maastricht ook niet ontbreken, en met het lekkere weer, kon wat verkoeling niet kwaad met de Apres Ski Party van Meijer. Mooi funhouse met een leuk thema. Als laatste komen we bij de achtbaan. Dit jaar staat Familie Buwalda hier met de mooie Time Machine the Coaster, wat toch echt een mooie achtbaan blijft. Al met al een mooie kermis. Dus laten we snel naar de selectie van mijn reportage gaan.
ENJOY….!!

Gelieve nog niet posten komt nog meer