De Albert Heijn A-kerkhof zit echt in een prachtig gebouw. En genomen vanaf daar, krijg je deze foto van het reuzenrad.
In dit geval het exemplaar van Akkerman.
Projekt 1 van Sipkema. Wellicht bezig aan zijn laatste seizoen onder de huidige eigenaar, aangezien Sipkema een nieuwe heeft besteld bij KMG.
Rescue van van Hezik. Leuk glazen doolhof die ik jaren en jaren geleden, volgens mij nog in zijn première jaar een keer gedaan heb.
Shake it van Oppedijk stond er als wip.
En Electric avenue van van Tuyl en Verstappen stond er als autoscooter.
Nog weer iets verder vond ik de Dragon van Lemmerman als kinderachtbaan.
En hier de mooiste buggybaan die Nederland kent! Welcome to the jungle van Johannes Rampen.
En dan als laatste vond ik er het Boobytrap hotel XXL van Albers, welke tevens de kermis afsloot voor mij.
Voor zover ik de lijst kon terugvinden, heb ik blijkbaar de Thriller van Lemmerman nog gemist. Of die niet is komen opdagen, of ik er straal aan voorbij ben gelopen? Geen idee.
Best jammer dat er op de Grote Markt minder ruimte is, waardoor de muisachtbaan, en een hoge zweefmolen niet meer passen.
Desalniettemin is en blijft de meikermis in Groningen een betaalbare kermis, met altijd een zeer degelijk aanbod!
Voor nu, heel wat nachtjes slapen, en dan door naar Hannover, voor het Schützenfest aldaar!