Collin98 GhostRiderPeter Dan is het een goed probleem bedankt voor het reageren was gewoon benieuwd hoe het zat dankjewel
MartijnH De Base Jumper ligt er in ieder geval tot de zomer zeker uit. Hij staat zover ik weet bij de fabriek, wachtend op nieuwe/vervangende onderdelen.
Niels MartijnH De Base Jumper ligt er in ieder geval tot de zomer zeker uit. Helaas inderdaad, na Vlierden dit weekend ook al zeker Uden af moeten zeggen. Geen goed teken als je dat zover van tevoren al weet…
Marcootje Binnenkort is het weer Sinkenfoor in Antwerpen, hoe zit het daar met de parkeervoorzieningen??? Kun je bijv je auto parkeren bij het Sportpaleis ofzo. Had weleens ergens gelezen dat parkeren daar wel een dingetje is 😕
MartijnH Marcootje als je op tijd bent kan je betaald parkeren bij een bedrijf tegenover het terrein. Ik heb daar nog altijd plek gehad.
GhostRiderPeter MartijnH Deze tip had je vorig jaar reeds gegeven, met 5 sec zoeken had ik die en de uitgebreide versie van @Ruben-kermisfun terug gevonden 😉 Ruben-kermisfun De route voor te parkeren? Ze raden vooral aan om de P+R parkings te gebruiken en met het openbaar vervoer te komen. Aangezien er dit jaar nog minder parking is aan de kermis. Even een korte samenvatting van deze website: (<url bestaat niet verwijderd (404)>) De evenementzone ligt in de lage-emissiezone van Antwerpen. Kom je met de wagen naar de Sinksenfoor dan kan je het best parkeren aan de rand van de stad op de P+R’s. Vanaf daar gaat het met de tram vlot naar de Sinksenfoor. via de app van De Lijn voor 5 euro een combiticket kopen en betaal je jouw heen- en terugrit én parking in één keer. In de woonwijken rond Spoor Oost tussen de Slachthuislaan, Park Spoor Noord en de Pothoekstraat wordt het betalend parkeren tijdens de duur van de Sinksenfoor uitgebreid tot 22 uur, ook op zon- en feestdagen. Parkeer hier niet en hou deze plaatsen vrij voor de bewoners. De parking Slachthuiswijk is niet beschikbaar. Aan Noordersingel 15 is ook een betalende autoparking (7 euro per parkeersessie) voorzien. De plaatsen zijn hier beperkt tot 200 plaatsen.
Collin98 Vroeg me eigenlijk af of de propeller all inmiddels verkocht is mis hem wel op de kermis hopelijk dat die binnenkort weer naar Europa komt 🙏🏻
DannyR Collin98 volgens mij is de kermis in Koeweit wel afgelopen ni. Ben benieuwd of de 3 zaken van Ordelman nu terug naar Nederland komen of dat ze verkocht worden/zijn
PowerTowerRalf Collin98 Binnenkort?…even van uitgaande dat de atracties daar nog zijn, dan kan het nog wel even duren gezien de situatie daarzo en de straat van Hormuz nog niet open is🤷♂️
Collin98 DannyR ja ben ook heel erg benieuwd dacht misschien was er. Hier iets bekend daarom dacht ik gooi de vraag er maar is in
SvenJH PowerTowerRalf vanuit Saudi Arabië kun je ook in de haven van Jeddah het land uit (Rode zee). Als het al de bedoeling is dat ze terug komen (wat me sterk lijkt want het hele circus is nog nergens verpacht) zullen ze daar wel over hebben nagedacht.
Collin98 SvenJH dat is zeker waar ook omdat hij eind vorig jaar of ergens in Januari zag ik ook dat de attractie en Funhouse te koop stond dacht misschien was ergens iets nog opgedoken dacht vraag het even hier
Hamtaro-Youri Op Facebook zag ik voorbij komen dat de Surfing in Loenen staat? Iemand enig idee of de Pandora daar ook weer staat?
Dennisdekermisfietser Hamtaro-Youri Ik ben er nu maar de Pandora polyp staat hier niet. In plaats daarvan inderdaad de Surfing.
Marcootje Is er al wat bekend wat de vervanger wordt van de Oracle die eigenlijk in Oberhausen zou komen ??? Deze zou hier in première gaan, maar heeft afgemeld.
SvenJH Marcootje nee. Nog niet bekend. Zag het nog niet bij Sainex op fb staan en die is er doorgaans als de kippen bij.