LarsJ55 Jezus man, op dit forum is bijna bij ieder woord dat je zegt wel iets van commentaar op
En dat is de 2e persoon in korte tijd die je op iets wijst wat op een forum nou juist de intentie is, discussiëren met elkaar, dat we het niet allemaal met elkaar eens zijn dan hoort erbij. Niet gelijk in de verdediging schieten en de uitgang als oplossing kiezen. Kom met een fatsoenlijke reactie, of wees de wijste en reageer niet meer op die persoon of discussie in kwestie.
In dit geval geeft @MartijnH geen commentaar, maar stelt je een serieuze vraag, of je daar dan een passend antwoord op hebt of wilt geven is een tweede, Martijn kennende is het niet zijn intentie om jou over de zeik te helpen.
Kevin En het is vervolgens aan de exploitant op een antwoord te geven of niet.
En vervolgens is het not done (niet verboden of in strijd met de regels hier) gelijk de vroegere pm functie op Themepark om die info zo verkregen openbaar te plaatsen op een forum 😉
Om maar niet te beginnen over de betrouwbaarheid van de info, een exploitant gaat echt niet zo maar met jantje of pietje van forum x zijn of haar route bekend geven 😉
LarsJ55 Het is mooi geweest hier, ik zoek wel iets anders waar ik wel mijn hobby zonder mensen die alleen maar commentaar kan delen.
Mocht je echt de deur achter je dichttrekken, succes in de grote boze wereld dan waar er altijd wel iets of iemand is die niet zo denkt als jou 😉
Lekker blijven, je bijdrage aan het forum wordt zeer zeker gewaardeerd👍🏻