ColinH66 Jazeker, zelf heb ik de speed32 ik zal uitleggen wat mijn ervaring ermee is.
Ik had hem aangekocht op 1 januari 2025, echter moet je wel veel geduld hebben in tegenstelling met de bouwinstructies van TigovRooij. De speed32 kwam aan op 28 februari 2025, dus dat is dik 1,5e maand. Dan had ik nog dat dat onderdelen missen, ik heb netjes een mail gestuurd naar de man van LetsGoRides en 1 weekje later zaten de onderdelen in de brievenbus, dat is echt top service ik hoefde ook niks bij te betalen ofzo. Ook sommige dingen die missen had ik zelf dus dat was ook opgelost.
De set bouwen koste wel wat tijd maar dat is super leuk om te doen.
Dan de zaak zelf.
Euh ja wat moet ik zeggen, het is niet top. Bij het transport met de gondels kan ik beter naar de dokter gaan voor een hoofdpijn dossier want die valt minimaal 1x per week uit elkaar😂😂 de gondels vliegen er ook soms af, daar heb ik wel een oplossing voor gevonden dus dat is geen probleem meer.
De LEGO is niet spik splinternieuw, het is 2e hands LEGO die al een keer gebruikt is, dat zie je ook overduidelijk. Doordat het 2e hands is gaat het redelijk snel kapot. De gondels die er een keer af vlogen zoals ik zei, bij 1 gondel is een blokje gewoon helemaal kapot en daar kan ik helemaal niks meer mee. Dat is wel een nadeel, gelukkig heb ik dat kunnen oplossen, anders was hij gewoon kapot. Dus zorg ervoor dat je reserve LEGO hebt.
De achterwand……….. die valt ook wekelijks uit elkaar.
Conclusie: [want anders wordt de tekst te lang]
De zaken zijn meer om ergens neer te zetten en dat is het ook en soms mee te draaien natuurlijk. Hoe vaker je het uit op en afbouwd hoe sneller ze kapot gaan. Het is wel leuk dat je zo’n LEGO kermisattractie hebt, daarom ga ik er binnenkort nog een halen.