LimBrabo-Wim Polyp van Veen, blijft die dit jaar in de schuur staan?, heb um nog nergens gezien, of draait ie in het buitenland?
Bryan LimBrabo-Wim Neem aan dat je de Power Wave bedoeld? Staat vanaf vrijdag in Eindhoven Park Hilaria.
LimBrabo-Wim Bryan ja die bedoel ik, dacht dat ik ergens gelezen had dat de Vader polyp vanuit Tilburg naar Eindhoven ging?? Vandaar ook mijn vraag over de power wave polyp van van Veen.
Freek040 LimBrabo-Wim De Power Wave middenbouw staat al fysiek op de Kennedylaan, dus we kunnen wel concluderen dat deze op Park Hilaria zal staan! π
Jonathankermisfan Wie was de operator van de Booster maxxx - de voer in Uden? Ik kom de booster maxxx best vaak tegen, maar hij gaf nu goede shows met microfoon.
Richard Iemand die meer weet over deze Monster III polyp? Hij is eigendom van Freij Entertainment in Dubai.
Micha Weet er niets van maar zo op het eerste gezicht lijkt het me geen echte monster 3 maar een kopie
Freek040 Micha Dat zou dan een hele goede kopie zijn, want ik zie geen grote verschillen in de middenbouw! Enkel de gondels en de bol zien er anders uit, maar dat kan natuurlijk ook te maken hebben met de ouderdom van de oude onderdelen en het vervangen daarvan.
Freek040 Micha Dat lijkt ook meer op een vervangende ton. Een Schwarzkopf herken je normaal gesproken aan de vorm van de armen, kruizen, de verbinding tussen de bol en de armen en de gondels. Van al deze punten wijken alleen de gondels af π .
Micha Mega kermis en p5 in Beverwijk zie ik niet echt samen gaan. Maar zal morgen eens langs rijden. Btw scantraxx volgens is altijd een plus π (al ben ik meer van de theracords)
Bryan Micha Er zitten hier dus ook hardstyle fans, nice! Hier ook. Hou eigenlijk wel n beetje van alles