Joshua1986 Ik zie het spookhuis er niet meer tussen staan. Waar is die heen?

Die Calypso kan wat mij betreft op het Besterdplein staan volgend jaar. Mooie aanvulling voor de nostalgische kermis.

Eclipse-Randy nightmare castle?
    Reist nog onder pasveer, alleen weet ik niet of het deze betreft of wellicht familie er van.

Buitenom dat ik niks heb met spookhuizen, zie ik deze nooit op kermissen.
    Maar.. stond deze dit jaar niet op de nostalgische?

• Erwin heeft hierop gereageerd.
      5 dagen later

Coco Bongo ex Stroucken zou ook weer terug zijn in Nederland.

6 dagen later

Gezien het feit dat er nu reeds 2 nieuwe zaken voor 2026 in dit topic vermeld worden en dat te weinig is om een apart verzameltopic te openen, maar wel vernoemingswaardig, hernoemen we tijdelijk dit topic tot Nieuw voor 2025/2026 verzameltopic In de begin post houden we een apart lijstje bij voor 2025 en 2026. Ter zijner tijd, lees volgend jaar knippen en plakken we deze 2026 lijst naar een nieuw topic.

Joshua1986 Die kunnen we voor 99% al invullen 😉

Joshua1986 Je doelt op me bericht in een ander topic?

Nope, Geister Hotel -Zinnecker nieuw voor 2026 en nu deze van Reijnders in dit topic 😉

Joshua1986 Scherp!

Daar doel ik uiteraard op wat het “The Ride” gaat worden, en dat zonder smoelenboek, X en Instagram he 😁

DannyR vooralsnog blijft de Move-it.
        Maar zoals met alles op de kermis, voor het juiste bedrag…..

Wat het gaat worden, zal vanzelf bekend gemaakt worden. Zoals ik al eerder zei, is het niet aan mij om dat wereldkundig te maken. Maar is sowieso wederom een leuke toevoeging op het huidige aanbod.

Maar dan toch wederom de vraag(wellicht heb je er overheen gelezen), waarom denk je dat ik “kind aan huis ben”?

Joshua1986 nou ik merk vaak aan je antwoorden dat je wel een Reijnders fan bent.
          Is verder ook niet erg hoor.
          Je weet dit nu ook dat ze met iets nieuws komen.
          Dus je lijkt me behoorlijk dicht op het vuur te zitten

GhostRiderPeter: Post leeggehaald, zolang er geen correcte bron is, kan dergelijke info in het Grote Geruchten topic geplaatst worden.

Een bron die zelf geen bron heeft… De huidige eigenaar weet i.i.g. van niks en is niet blij dat dit soort waanzin de wereld in wordt geholpen.

Hopelijk kunnen we nog lang van deze schitterende en unieke zaak in ons landje genieten. 🙂

GhostRiderPeter Reageren op een post die reeds verwijderd is niet de bedoeling.
            Zoals aangegeven in post van kev077 kan dit prima in het Grote geruchten topic.

Joshua1986 inmiddels staat de move it te koop op de fb-pagina ride for sale / used - new rides and manifacture

• DannyR heeft hierop gereageerd.