Hamtaro-Youri Ik weet niet precies hoe je het naar hier linkt en of dat mag maar op de Facebook pagina van Funled staat een filmpje van een nieuwe brandweer funhouse. Waarschijnlijk het nieuwe funhouse van de Voer.
GhostRiderPeter Ryank2304 Staat al sinds april 2024 in de lijst vermeld voor 2025 Distroyer-ashwin Nieuw voor 2025: Tiki Taki (XXL KMG) - Robert Paulsen (D)
GhostRiderPeter Ryank2304 Hebben ze een jaar op moeten broeden? 🤠Eind van het seizoen gaat ie in première 😉
Svenjj GhostRiderPeter Ik denk dat de constructeur 9 maanden bezig is geweest om uit te rekenen hoeveel vrachtwagens er nodig zijn voor dat naambord alleen, als dat op schaal is getekend 😉
Eric adela Joshua1986 waterattractie, of? weten wij meer? Splashduck is waarschijnlijk een spel waar je een eend in het water moet gooien en de grootste plons heeft gewonnen.
adela Eric waau, wat mooi, ik denk dat zoiets ook ik kan spellen als ik blind ben, en als niet, tenminste zal ik er naar dat mooi watergeluiden luisteren. Bedankt voor uitleg.
StarlightRangerTonnie Vorlop komt van het voorjaar van 2026 met een nieuwe achtbaan . Link : https://nordkirmes.net/article/3174-neues-von-der-acherbahn-neuheit-2026/
GhostRiderPeter Zoals al eerder vermeld worden nieuwe zaken voor 2026 in het huidige topic wat Nieuw voor 2025/2026 verzameltopic geplaatst.
Marcootje Niet nieuw maar een zeer fraaie restyle van deze wipp de Beach Party van de familie Blokker. bron: facebookpagina Essa airbrush
GhostRiderPeter Voor Thelen (D) - Hypnotizer Aldus Kirmesforum zou het een Lunarix van KMG kúnnen zijn 😉
Markski84 Van der salm komt met de extreme ride (wipp) Bron: facebook pagina van hun autoscooter drift-zone Jack van der salm en zoon.