Ik kreeg dit bericht, en wou het even met jullie delen.
Beste lezer,
Mijn naam is Danique de Jong en voor mijn afstuderen doe ik onderzoek naar de naamsbekendheid/ het imago van de Tilburgse Kermis.
Ik vroeg me af of jullie de enquête kunnen delen met jullie publiek. Hiervoor hebben we de volgende tekst opgesteld:
🎡🍭 Stap in voor een ritje door onze Tilburgse Kermis enquête en maak kans op een kermisvlag (t.w.v. €7,50)! 🍭🎡
Of je nu een doorgewinterde kermisbezoeker bent, alleen de lichten van afstand hebt bewonderd of zelfs nog nooit van de Tilburgse kermis hebt gehoord - jouw mening is goud waard!
Jouw unieke perspectief geeft ons inzicht in de landelijke naamsbekendheid en het imago van de Tilburgse Kermis. Geen zorgen, deze attractie is gratis en duurt maar enkele minuten. We beloven dat de enquête geen onverwachte loopings of steile afdalingen heeft - alleen eenvoudige vragen waar je zo doorheen danst, wandelt of rent, net wat je voorkeur heeft.
Klaar voor de start? Klik op de link hieronder om deel te nemen aan onze enquête. Of je nu gaat voor de hoofdprijs of gewoon voor de gezelligheid, we horen graag jouw verhaal. Invullen kan tot 19 april 2024. Deelname wordt zeer op prijs gesteld! https://forms.gle/rheLGXSRgacdYSjC9
Hartelijke groet,
Onderzoeksteam Tilburgse Kermis
Het zou mijn onderzoek enorm helpen.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danique de Jong