Flying swing van Krause stond er als fleurige Twister. Mooi kleurschema vind ik deze hebben!
Waar er maar 1 autoscooter stond, stonden er wel twee keer een musikexpress. Bovenstaand exemplaar is de Musik Shop van de familie Rasch, welbekend en grote kermisfamilie in Duitsland.
Nog maar weer een nieuwe breakdance voor mij vandaag! Dit keer het exemplaar van Engelbrecht!
Deze is wat klassieker in mijn ogen, althans zo lijkt het. Maar ik vind hem toch net een tandje mooier dan het exemplaar in Hannover.
De ritten waren ook nog eens vrij goed, met een goede microfoonshow!
Ik weet het niet zeker, maar het kan best zijn dat de eigenaar fan is van Schalke 04.
En dat was de kermis in Bielefeld.
Mooie kermis hier toch wel! Wel erg ver van het station, maar desondanks goed te bereiken, in overvolle bussen. Dat dan weer wel.
Leuk ook dat ze de naam BieHappy hebben gekozen. Hopelijk kom ik hier vaker, want voor zover ik me kan herinneren waren de verpachtingslijsten altijd vrij goed.
Dus dat er deze editie een echte topper ontbrak was dan ook een uitzondering denk ik maar zo.
De volgende kermis zou eigenlijk de kermis in Herford zijn, slechts 10 minuten met de trein verder. Echter viel de volgende trein uit, en besloot ik dus te blijven zitten in de trein die niet uitviel.
En zodoende kon ik dus een avondbezoek brengen aan de paaskermis in Enschede. En wat een genot was dat zeg! Echt wow! Op meerdere punten! Man o man wat ben ik achteraf blij dat ik naar Enschede afgereisd ben!