Ruben-kermisfun Eindhout voorjaarskermis, Vandaag ging de kermis in Eindhout van start, onder de stralende zon en dreigende wolken. Was er toch genoeg volk op de been. Hier staat voor de jeugd: Lambada โShakerโ, Bidule โMaxi Moveโ en de autoscooter. De kermis is lopende van 07/04 tot 08/04 Locatie: Eindhout Dorp Dit was het voor Eindhout, op naar de volgende!
StarlightRangerTonnie Ruben-kermisfun als je zo je zaak moet presenteren dan had ik als marktmeester zijnde het tapijtje niet toegelaten .
Svenjj StarlightRangerTonnie toevallig heb ik hier een grapje over gemaakt in het topic van de vorige kermis waar hij stond. Schijnt midden in een restyle te zitten ๐
GhostRiderPeter StarlightRangerTonnie Jawel hoor, maar had er dan een teken/kleur wedstrijd voor uitgeschreven ๐ Het is niet fraai natuurlijk zo wit, maar zal gewoon niet tijdig klaar geweest zijn bij de stickeraar of spuiter.
PeterCenturion Daarnaast: voor een dorpskermis van deze grootte zal het misschien niet makkelijk zijn een vervanger te vinden.
StarlightRangerTonnie GhostRiderPeter ja dan moeten ze is opschieten , want wat ik wel eens van een winter heb opgeknapt reist nog zo rond ! En was meestal op tijd klaar .
GhostRiderPeter StarlightRangerTonnie want wat ik wel is van een winter heb opgeknapt reist nog zo rond ! Met of zonder spelfoud op de gondel ๐ ๐
Ruben-kermisfun De Shaker zou eigenlijk met Pasen een restyle krijgen, maar omdat zijn zoon (die reist met de Tripride โPower Waveโ) niet naar Bergom kon gaan.. Heeft hij zijn vader gevraagd. Hierdoor is de geplande restyle niet kunnen doorgaan. en wordt deze aankomende week hervat. De shaker heeft voor pasen nog gewoon gedraaid met zijn oude uiterlijk, met Pasen heeft hij normaal gezien geen kermis.
StarlightRangerTonnie GhostRiderPeter daar kan ik niks aan doen๐คฃ , maar mijn spuitwerk was altijd top ๐๐๐ป
Svenjj Freek040 misschien kunnen ze er een verdienmodel van maken. Men wrapped immers ook lijnbussen of trams als reclametool ๐