Afgelopen zaterdag ook een bezoekje gebracht aan Aachen. Hier staat weer een leuke kermis, ondanks dat het aanbod naar mijn mening iets minder is als afgelopen jaar tijdens het voorjaar. Straks bij de selectie foto’s een wat uitgebreider verslag. Laten we alvast beginnen met de video’s uit Aachen.
Zo is de eerste video een offride van de BreakDancer van Dreher-Vespermann Deze BreakDance was de allereerste BreakDance no1 gebouwd bij Huss, en deze molen blijft mooi. Zo zijn de ritjes in Aachen ook een stuk langer dan dat ik hem later weer tegen kom in Geldern.
De tweede video is weer een offride van de mooie Shake & Roll van Schäfer Dit blijft gewoon een prachtige Mondial shake, en ook zeker een exemplaar waar ik altijd wat ritjes blijf staan kijken, omdat ze hier ook altijd wel show maken.
Dan gaan we alweer naar het 3e en laatste filmpje. Namelijk de Steamer van Langhoff Deze Huss Flipper had ik nog niet gezien, en moet zeggen dat ik dit thema wel gaaf vind bij deze machine. Dus vond ik deze zaak ook wel een video waard.
De foto’s van mijn kant, althans een selectie ervan volgen later vandaag, of anders morgen 😉