Moggel!
De tweede megakermis van dit seizoen bereikte ik ongeveer een half uur nadat ik de vorige kermis verliet.
Echter was die nog gesloten, maar dit was bewust ingecalculeerd.
Ik heb wel eens te horen gekregen dat men een gesloten kermis helemaal niet erg vind om als reportage te lezen (en te kijken), en aangezien ik er toch was, waarom niet even ongeveer anderhalf uur pauze inlassen, en er overheen lopen.
Dus zo geschiedde, met hieronder een gesloten, doch prachtige - maar bewolte - Osterwiese in Bremen!
Ergens had ik verwacht het terrein niet op te komen, vanwege de tassencontrole die plaatsvond afgelopen Freimarkt. Dit was de jaren daarvoor niet het geval, dus wellicht dat ze maatregelen hadden getroffen. Toch kon iedereen zo het terrein op gelukkig.
Aan het begin stond de Escape van Kohrmann.
Een unieke attractie waar er op dit moment slechts 1 op de wereld van is!
Bovenstaande foto viel mij op terwijl ik over de - nog uitgestorven - Bürgerweide liep. Waar alle kramen hun luiken gesloten hadden, leken alle grote loterijkramen al geopend.
Één van de nieuwste KMG schommels, en voor zover mij bekend ook de nieuwste KMG Freakout.
Later komen we nog een nieuwere schommel tegen, maar dat is een Afterburner.
Tof om te zien dat sommige attracties compleet in de stijl van pasen zijn opgebouwd!
Alpen Coaster van Vorlop was aan het testdraaien.
Hier heb ik ook even staan praten met de eigenaar, wat een leuk gesprek was.
Ik vind dit echt een prachtige achtbaan eerlijk gezegd.
Niet de allermooiste van Vorlop, want zijn andere Schwarzkopf Wildcat vind ik nog net wat mooier, maar toch.
Blijven sowieso leuke baantjes. Eigenlijk alles wat Schwarzkopf heeft gebouwd is gewoon goed!