Moggel!
Laatste stop van deze serie is de voorjaarskermis in Apeldoorn.
Ik kwam er toevallig afgelopen Zondag langs na een verjaardag, en besloot tot een bliksembezoek.
Helaas is eigenlijk elke kermis hier naast het Omnisport al ver van te voren in te vullen met betrekking tot wat er verschijnt.
Toch is het een kermis die voor mij redelijk makkelijk te bezoeken is, dus vandaar dat ik hem zelden oversla.

Dit keer liep ik de route in omgekeerde richting, en liep vanaf station Osseveld naar station De maten, waardoor ik dit keer niet bij de hoofdingang het terrein op liep, maar over het modderige grasveld uitkwam bij de achterkant van de Breakdance van Sipkema.

Best een goede breakdance in mijn ogen, die het vooral van de ritten moet hebben.

Space Jam van Rooze stond er als kleine hoge zweeftoren.

Vanwege het bliksembezoek behandel ik toch even kort, iets meer dan ik normaal doe. Met hier bijvoorbeeld de Helielanding van volgens mij Haverkort.

Het was rond etenstijd, dus stonden er veel zaken stil, waaronder deze Show Time van Melissen.

Goed om te zien dat er hier nog paarden op een draaimolen staan!

Booster Maxxx van de Voer welke boven alles en iedereen uittorent.

Terwijl ik naar de kermis liep, zag ik hem - redelijk - vaak draaien. Tijdens mijn bezoek echter stond die stil. Maar het blijft de beste booster toch wel zo’n beetje van Nederland.