DirkJeroen Vandaag even bij de opbouw van de kermis in Ypenburg wezen kijken. Het is een drassig terrein met wel wat rijplaten maar ik heb grotendeels vanaf de weg gekeken. Wellicht ga ik van de week ook nog kijken als het open is.
John67938 Vanmiddag na mijn werk in Bleiswijk even een tussenstop gemaakt in Ypenburg om de kermis te bezoeken met een heerlijk zonnetje erbij.
DirkJeroen John67938 zo te zien waren wij er rond dezelfde tijd. Ik was er iets na 16:00 uur. Gisteren begin van de avond ook even wezen kijken en toen was het rustig. Eigenlijk wel logisch rond etenstijd. Vanmiddag bij lekker weer is er beduidend meer belangstelling. Dit jaar staat de kermis in de hekken, na de problemen van de afgelopen editie. Er is ook maar 1 ingang en uitgang.
John67938 DirkJeroen Ik weet dat ik rond 16.05 in de tram zat richting Delft. En er liep zat beveiliging rond ja, weet nog wel dat vorig jaar toen ik er was veel politie aan kwam rijden. Mag ook geen autoscooter meer komen de laatste jaren van de gemeente had Sterrenberg tegen me gezegt 2 jaar geleden. Was nu ook meer een familiekermis geen polyp / breakdance of booster nu.
DirkJeroen John67938 Vorig jaar de No Limit was echt een verrassing. Nu zeker wat meer een familie karakter. Bij mooi weer zeker een leuke kermis zo in de middag.