Goedemorgen!
Stop nummer 2 was dan zoals eigenlijk nu al een paar jaar op rij, de Frühjars send kirmes in Münster.
Ook dit jaar stond de hele Sendplatz weer vol, met vermaak voor jong en oud!
Ondanks dat ik vind dat er wel eens een betere editie heeft gestaan, was het alsnog een kermis waar menig stad jaloers op kan zijn, met voor mij vooral de around the world xxl en de breakdance no 2 van bonner als hoogtepunt.
Dus, snel door met de foto’s van de kermis onder een heerlijk voorjaars zonnetje!
Hoog boven alles en iedereen uit, inclusief het reuzenrad, torende de Around the World XXL als letterlijk hoogtepunt.
Het was vrij lastig goede foto’s te schieten, mede door de drukte, maar ook door de zon. Maar hier dus de Mama Caramba van Janßen.
Highway no1 stond er als eerste autoscooter.
Niet het mooiste exemplaar in mijn ogen, maar wel tof dat er een 80 meter toren stond.
Rocket van Hartmann alweer voor de tweede keer dit jaar. Blijft toch een fraaie en goede afterburner!
Zoals bekend vind ik dit samen met twee andere baantjes, de mooiste familieachtbaan van Duitsland. Tom der Tiger van Wegener.
Misschien als ik moet kiezen zou ik Willy der Wurm kiezen, maar ze zitten samen met Kuddel der hai toch echt wel dicht bij elkaar hoor!
Villa Wahnsinn van von Olnhausen stond er als funhuis. Echter stelt deze niet heel veel voor helaas.
Best frapant dat er slechts een klein reuzenrad stond. Zoals iemand al eerder zei, eigenlijk Send onwaardig.
Desalniettemin best een fraai reuzenrad, dit rad van Steuer, maar toch…