Ruben-kermisfun Boom Carnavalkermis, Tijdens de Krokusvakantie is het in Boom weer de jaarlijkse Carnavalskermis. Met op de laatste zondag de stoet. Hier staat voor de jeugd: Autoscooter βClaesβ, en nieuw voor Boom is het fun house βRio Hotelβ. De kermis is lopende van: 10/02 tot 18/02 Locatie: Grote Markt Altijd als ik deze autoscooter tegenkom, denk ik aan de film Grease. Met deze prachtige nostalgische wagentjes..π€© Ik ben er een grote fan van! Daarom starten we de reportage met deze pink lady.π Hoe kan het ook anders, Booms frituur in Boom! Voor de kleintjes onder ons, staat er de funny kids in Tomorrowland thema.π Nieuw voor boom: Kids Formule 3000 Ook nieuw voor Boom, funhouse rio hotel! Dit was het voor Boom, op naar de volgende!
GhostRiderPeter Micha Ik moest lachen π Je verward Tomorrowland het festival met Tomorrowland van Peter Pan π Dat heeft wel een link met een elfje, tinkerbell π
Micha GhostRiderPeter aah ja. Omdat het festival daar volgens mij ook is dacht ik inderdaad daar aan.
DennisvO GhostRiderPeter Bedoel je Neverland? Tomorrowland is een themagebied in verschillende Disney parken, en inderdaad ook een festival.
GhostRiderPeter DennisvO Beide dus π In ieder geval geen takketyfuspleurispestpokketering herrie Tomorrowland π€£ (ja das smaak gebonden en eer zit best lekkere muziek bij π )
Eric KermisKo Is de carnavalskermis in Wijnegem komend weekend de moeite? Heel eerlijk gezegd, geen idee. Er is hier vast wel iemand die dat weet maar volgende keer vragen die over een andere kermis gaan a.ub. in korte vragen.
Ruben-kermisfun De kindermolen is ooit aangekondigd met als thema Tomorrowland, hoe dat precies zit weet ik dus ook niet.. Het leek mij toeppasselijk omdat in Boom even te vermelden π. Leuk dat mijn reportage wat teweeg brengen zo! KermisKo Om even op jouw vraag te antwoorden. (ook al heeft deze vraag weinig met Boom te maken) De carnavalskermis in Wijnegem kan je vergelijken met de kermis in boom, maar dan wel met andere zaken. Hij staat sowieso zaterdag op mijn planning.