Er is gelukkig een wisselplaats waar ieder jaar iets vernieuwends staat, Ice Jet, Projekt 1, Inversion XXL, Reactor, Hoefnagels met de grote Breakdance, schitterend.
Ik mis gewoon zoiets als een spookhuis, of de No Limit die er wel eens heeft gestaan, of dan toch weer de Showtime of Projekt 1 die zijn rondjes weer mag draaien, maar ze zijn beperkt aan de ruimte in Deurne.
2022 viel de opstelling erg tegen, 2023 ging weer de goede kant op en ik verwacht in 2024 ook weer een mooie opstelling te zien, maar zoiets als jaren terug zien we nooit meer in Deurne.
Het veldje achter de kerk is leuk ingericht, zodat je ook echt een rondje kunt lopen, maar zet een Wipe Out de volgende keer gewoon op de markt bij de kroegen, heb je nog wat bekijks want die feestende jeugd houd wel van een spelletje, trampolines die daar staan kunnen ook prima ergens anders staan bij de Cakewalk op het plein en de Mini Zweef ook…
Maar dat is mijn visie en ik weet ook dat het achter de kerk bijna niks kost om te staan t.o.v. de Markt, maar moet het dan altijd grof geld kosten in de gemeente?