FunhouseNiels fa. Elisabeth Arjaans @ dochter curly chips fa. Elisabeth Arjaans @ dochter Spaanse Churros V.O.F. Blokker Beach Party Bosma Bosma ’s flying jumbo Brunselaar Trampoline D brunselaar Lucky duck Vof Brunselaar lutjens Crazy Spider Europe Flyer Roulaux-Melissen Haunted Hotel N Cameron Allround Solutions Tornado A.J.F.J.Dörenberg Schietsalon Amusementsfactory B.V. Hell Raiders (Booster) Geven Suikerspin de Jager-Bakker Snoepkraam VOF Lutjens Knoop Kindercarroussel VOF Lutjens Knoop Buggy Ride Vof van raay Cementbakspel /emmerspel Roulaux-melissen Bussensport J.C.W.H. Souilljee Kanalenspel C.M. Spelbrink Adventure Bay Funhouse G.J.R. Spelbrink-venekamp pusher j.f terpstra lijntrek Vale amusement rides Breakdance Venekamp-Melissen V.O.F new generation autoscooter vof M de Weijer Ballon Voyage H.I. Wielders Gebakkraam D.J. van Zetten Jr. Grijpkranen en big one Bron: Buro de Kermisgids
Eddy Daar zijn ze op nieuw mooi op tijd mee. Maar helaas geen echte nieuwtjes dit keer en volgens mij minder grootvermaak dan andere jaren.
Eclipse-Randy Eddy Heeft dat er niet mee te maken dat er nu een muis staat die meer ruimte nodig heeft?
Eddy Eclipse-Randy er heeft vaker een muis gestaan en ik dacht dat er zelfs in die jaren toch nog 1 of 2 meer grootvermaak zaken gestaan hebben.
Jermy Spinning coaster is van de lijst af en Europe Flyer en Haunted castle zijn aan de lijst toegevoegd. Bron: Bureau de kermisgids
Kevin-KJP Goed om even te vermelden dat het niet de Haunted Castle is,, maar Haunted Hotel van Roulaux-melissen 😉
Eddy Maar waar gaat de Spinning Coaster van Buwalda in deze periode wel naar toe, als het niet Oldenzaal is?
Eddy Kevin-KJP goed, foutje van mijn kant dus. Maar zo staat het wel vermeld op de site van de Kermisgids. En waar gaat de Magic Mouse dan wel heen?