Wat later dan gewend is het Bergs Winterparadijs weer van start gegaan, normaal pak ik de opbouw ook mee maar wegens teveel werktijd hier niet aan toe gekomen dit jaar. Wel is het geheel in een recordtijd neergezet, waarvoor petje af aan de bouwers!
Staat weer een fraaie overdekte ijsbaan met een verwarmd cafe waar lekker gluhwein en warme choco gedronken kan worden.
Wat plaatjes snel geschoten op de zaterdagmiddag 😉
Vanaf Hotel de Gouden Draak gezien, de “achterzijde” van het paradijs 🙂
Achterzijde of niet, ook hier is het leuk aangekleed, kerstman met slee en rendier
Sneeuwpop mag niet ontbreken uiteraard
En er werd uit volle borst gezongen 😄
De photoboot staat er ook, na het schaatsen kun je daar een frissen neuzen foto laten maken
De ingang aan de achterzijde, waar je tevens direct bij de schaatsverhuur terecht komt en kunt 😉
(nee ik ben doorgelopen, daar waag ik me niet meer aan 🤣
Ho, Ho, Ho, Merry Christmas
De familie ijsbeer is er ook weer
De schaatsbaan, heerlijk overdekt en fraai uit verlicht,vooral s’avonds een mooi gezicht.
Volop plezier hier, brrrrr koud hé
Voorzijde rechts
De ingang aan de terrassenzijde, en vanuit hier kun je de schaatsbaan mooi overzien of het cafe induiken 😉
Voorzijde links
Uiteraard krijg je lekkere trek van het schaatsen, dus daarvoor kun je bij Astrid terecht, heerlijke Churros!
En met deze vrolijke soldaat sluit ik af, komende tijd vast nog wel een update vanuit het cafe 🙂