Alle reacties prima hoor, maar de vraag was volgens de topic starter wat je graag aan nieuwe attracties wil zien verschijnen in Tilburg, niet wat er gaat komen en zeker niet een lading attracties opsommen die er al eens in de voorgaande edities hebben gestaan 😉
Dan blijft er als je binnen Nederland wilt blijven weinig over natuurlijk en zullen het (net zoals mijn eerder geplaatste wenslijst) voornamelijk attracties zijn uit het buitenland.
Een juiste verdeling van Nederlandse en buitenlandse inbreng is prima voor Tilburg zolang de Nederlandse inbreng maar de overhand houdt en er geen zaken uit buitenland geplaatst worden die we in Nederland ook voorhanden hebben 😉
Dubbel of driedubbel is voor een kermis van dit formaat geen bezwaar zolang niet dicht bij elkaar geplaatst.
Laten we ( en ja ik week nu zelf ook af van het topic) proberen bij de vraag te blijven wat je zou willen zien aan nieuwe zaken voor Tilburg.
Ik heb een Discussie Topic Tilburg 2024 aangemaakt waar we naar hartenlust kunnen discussiëren over wat er komt of niet 😉