Johan013 Even snel wat foto’s gemaakt van deze kermis. Ik was er rond 18.30 dus was nog redelijk rustig..en het was regenachtig.
Ralph2003 Geen Break Dance hier meer? Hier hebben Zuidema en No.3 Hoefnagels vaker gestaan toch? Bedankt voor het delen van de foto’s.
Johan013 Sorry voor de matige kwaliteit van de foto’s trouwens..ik had niet veel tijd en ze zijn met de telefoon gemaakt
Marcootje bedankt voor de foto’s…… maar ook deze kermis wordt dus van lieverlee een beetje minder volgens mij. Kan me nog herinneren dat hier vroeger de Magic van Hinzen weleens heeft gestaan, als ik me niet vergis.
Ralph2003 Marcootje Dat klopt, volgens mij was dat 1999. Ken me ook nog een heerlijk fris ritje Zuidema herinneren van 7 minuten bij 5 graden boven nul en een flinke wind 😁
Marcootje Ralph2003 ja, dat weet ik ook nog wel 😁😁😁 Gelukkig draait de Break Dance van Zuidema niet zo pittig 🤣🤣🤣
Toine Ja ach vroeger….. Vroeger had je nog geen open riolen systeem en zat je nog te bouten in je eigen gegraven geul in de tuin….
GhostRiderPeter Toine 😅 Boutkiet naast de woonwagen ipv erin zoals nu, die emmer fijn legen in de put om de hoek… @UpwegoRobert Er wordt niks schokkends gemeld, beetje offtopic, maar zoals @Joshua1986 graag zegt: een beetje humor moet kunnen 😉
Dennisdekermisfietser Vandaag ook op de kermis in Gorinchem, dit is echt een prachtige locatie rondom de grote kerk en om het oude stadshuis. EN Met overal verwarmde terrassen eromheen, dat is wel een uitkomst deze tijd van het jaar.vanmiddag was het al druk tussen de buien door…
Dennisdekermisfietser Heb vannacht ook nog ff de afbouw gekeken. De snoepkraam moest vandaag weer draaien in Hedel.