MartijnH Vanavond even een paar rondjes gelopen in Krefeld , daar het weekend een hoop andere verplichtingen op de agenda staan. Een mooi aanbod helaas is het publiek een stuk minder. Een hoop jeugdgroepen die allemaal aan elkaar aan het duwen en trekken zijn en elkaar richting andere bezoekers duwen om te provoceren. Elke 3e kwam zeuren dat ze op de foto wilde en een groot gedeelte loopt met vlaggen van het (herkomst?)land rond over de rug. Heel veel politie en security ook aanwezig. Ik vond de sfeer zo ongezellig dat ik niet tot het vuurwerk ben gebleven maar eerder ben vertrokken.
Patrick-Draaimolen MartijnH Een hoop jeugdgroepen die allemaal aan elkaar aan het duwen en trekken zijn en elkaar richting andere bezoekers duwen om te provoceren. Elke 3e kwam zeuren dat ze op de foto wilde en een groot gedeelte loopt met vlaggen van het (herkomst?)land rond over de rug. Heel veel politie en security ook aanwezig. Ik vond de sfeer zo ongezellig dat ik niet tot het vuurwerk ben gebleven maar eerder ben vertrokken. Was vorig jaar ook zo met die vlaggen en het denk wordt steeds leuker hoe later op de avond ;-) Wijze beslissing :-)