Ruben-kermisfun Toen ik vrijdag naar huis ging van Sint-Truiden, kwam ik toevallig langs Rummen. Toen was de kermis nog niet geopend. Maar ik zag de Space Bob staan en die wilde ik al een tijdje tegenkomen. Daardoor heb ik deze prachtige kermis leren kennen, een dorp dat nog weet wat kermis is! Hier staat voor de jeugd: Lambada, “Crazy Machine”, de Autoscooter en de Space Bob. De kermis is lopende van 26/08 tot 29/08 Locatie: Ketelstraat, Openbare parking Rummen. We starten eerst bij de kraampjes, de attracties staan verder. Nog niet posten aub, er komt nog een deel.
Ruben-kermisfun Het eerste grootvermaak dat we tegen komen is de autoscooter. Nog niet posten aub, er komt nog een deel.
Ruben-kermisfun Meteen om de hoek staat de Crazy Machine, ik kom hem eigenlijk nooit tegen, maar wat een mooi ding is het het toch! Als hekkensluiter staat er de Space bob, met zijn bonkende beats en zijn show die er wordt bijgeven. Valt hij van ver op! U ziet het, er wordt vuur gebruikt, maar zelf confetti komt er aan te pas (niet op beeld, was net te laat.. en het volgende rondje duurde me te lang) Dit was het voor Rummen, op naar de volgende!
Kevin Bedankt voor de foto’s. Is dat de ex Space Bob van Van Reeken? Die nu een aantal rupsbanen exploiteerd?
Raymond Ruben-kermisfun, ze exploiteren nu 4 rupsbanen: Laguna, Tropicana, Cycloon en Amor Express. de Space Bob is wel erg veranderd qua uiterlijk, nadat die vrij van Reeken is weggegaan