Guusz Hallo allemaal ik ben nieuw hier en net begonnen aan mijn modelbouw carrière. nu heb ik als eerste een Faller break dance gekocht tweedehands via marktplaats die ik van plan ben helemaal te vernieuwen. naar iets moois hierbij alvast wat foto’s ongeveer de situatie van het model compleet plaatje van het spuiten van de vloer en het schoonmaken van de gondels de geplande deco’s strepen aangemaakt op de gondels zodat er toch wat aan decoratie op zit deze zullen later vervangen worden
Michel77 Welkom guusz Fijn dat je dit (marktplaats)model weer wat liefde geeft. Benieuwd naar je verdere updates
Guusz Kleine update de eerste spullen die ik besteld heb zijn binnen gekomen het is nu wachten op de verlichting nu vond ik de rond vloer niet zo mooi meer maar omdat ik het meeste toch nog even laat zitten vond ik het handig om een stift te kopen en naar mijn mening mag ik niet klagen over het resultaat dat die levert En tussen het wachten door ben ik maar naar de modelbouw winkel gelopen om eerst even een nieuwe set te kopen om alvast wat te leren over het in elkaar zetten van een model wat is handig wat niet
Guusz Na een kleine periode even niks van me te late horen kom ik toch met een vordering we zijn langzaam begonnen met het proefdrukken van de nieuwe decoratie die op de en rond de molen zullen gaan schitteren tijd om nu deco bladen te gaan maken en te printen
Guusz We zijn vandaag druk bezig met alles uitprinten zoals speakers hek werken en naamborden ik heb net gisteren een 3D printer aangeschaft en ben zeker niet ontevreden met het resultaat 😁
Guusz Vandaag had ik nog een klein beetje tijd over dus tijd om de hekjes van kleuren te voorzien dat is een geslaagd deel wat minder geslaagd ging is de ontwikkeling van een sunkit kruis die faalde helaas
Distroyer-ashwin Ja dat kleine spul is niet echt voor een fdm printer bedoeld. Daar kan je beter een resin printer voor hebben.
Guusz Bedankt voor je tip Ashwin en ga later zeker een andere printer aanschaffen ik wou ook graag eerst onderzoeken hoe ver ik kan gaan met zulke printers deze week ook weer de focus gelegd op de kruizen
Guusz Deze week heb ik een kleine update alle kruizen zijn gemonteerd en klaar ik ben zelf aardig blij met het resultaat de kruizen zijn ook een beetje geïnspireerd op die van @Amar