Eric 2 weken geleden een bezoek aan de Efteling gebracht. Het was lekker weer maar gelukkig niet al te druk. Ik was er al een paar jaar niet geweest dus voor mij waren er een paar ‘nieuwe’ dingen. Natuurlijk was de camera mee dus hier zijn de foto’s .
Eric Mijn favoriet is toch nog steeds het sprookjesbos. Ik zag de Indische Waterlelies voor het eerst in 1967 toen deze net open was. Ik kon net lopen en dat was maar goed ook want zodra die heks naar boven kwam nam Ericje met zijn kleine beentjes het rit aan en stond in no time buiten!
Eric En tot zover het dagje Efteling. Ik heb me er uitstekend vermaakt en de Baron, Vliegende Hollander, Joris en de Draak, Vogelrok en de Python gedaan. Natuurlijk Fata Morgana, Symbolica en Droomvlucht niet overgeslagen. Ik was met 2 mensen die nog nooit in de Efteling waren geweest en die hebben genoten en hun ogen uitgekeken. Heel veel maar natuurlijk nog te weinig foto’s gemaakt. Dit was een kleine selectie van de foto’s. Ik hoop dat jullie er van genoten hebben.