Mogge!
De volgende halte bevind zich in een typisch stadje aan een rivier met op de achtergrond het middelgebergte genaamd het Sauerland.
Officieel hoort Letmathe bij Iserlohn, maar als ik de verhalen moet geloven word een Letmather flink pissig op je, als je hem zegt dat Letmathe bij Iserlohn hoort.
Een beetje zoals je een IJsselmuidenaar niet moet zeggen dat IJsselmuiden bij Kampen hoort denk ik maar zo.
Maar goed, dit stadje is echt wel een plaatje om te zien hoor, zo aan de rivier de Lenne, met leuke pitoresque huisjes, en op de achtergrond de heuvels van het Sauerland.
Ietsje verderop en iets hoger gelegen, bevind zich de Overwegstraße waar zich elk jaar de Killiankirmes bevind.
Vorig jaar was ik er toen de kermis nog gesloten was, maar nu was er flink veel volk op de been.
We starten bij de tweede nummer twee breakdancers van de drie die er reizen in Duitsland. Namelijk het exemplaar van Bonner!
En niets ten nadele van Kinzler, maar deze breakdance laat wat betreft ritverloop het exemplaar van Kinzler mijlenver achter zich! Dit is zoals een breakdance rit moet zijn, waarbij zelfs af en toe gespeeld wordt met de gondel remmen!
Tel hierbij de fantastische show bij op van Herr Bonner, en je hebt gewoon een top Breakdance te pakken!
Maar het kan alsnog een tandje beter, maar daar komen we straks in de laatste reportage op terug. Voor nu, is het echt Huss power baby! <3 Geweldig, en het brullen van de motoren maken het echt af voor mij! <3
Fighter, tegenwoordig van Mages. Een kmg speed booster.
Met Batman…
…En Superman die de wacht houden tijdens dat jij door het luchtruim van één van de steden in het DC Universe vliegt.
Tegenwoordig onder Mages, geeft deze Booster ook een stuk betere ritten weg dan toentertijd onder Bruch.
De Kinder kettenflieger dan van Kreft. Ook een mooi exemplaar zo, vooral met dat podium, en het leuke puntdakje!
Twister van Dorenkamp! Een voor mij nieuwe Twister! En ik vind dit een prachtig exemplaar. Misschien wel de mooiste die ik heb gezien, maar daar ben ik nog niet echt over uit.
Autoscooter number 1 van Isken. Een best fraai exemplaar welke ik zelden of nooit tegen het lijf loop.