En dan eindelijk is het zo ver, want de Octopussy begon met test draaien!
Dus, ik snel naar de kassa, en daar stond mij een leuke verassing te wachten.
Herr Markmann had mij namelijk gezien toen hij kwam aangelopen. Hij vroeg me toen ik mijn kaartjes wilde afrekenen hoe lang ik in totaal gewacht had.
Ik antwoordde dat ik iets voor elven al op het terrein was.
“Dann sind diese beiden Pfenninge für Sie kostenlos, weil Sie so lange gewartet haben.” was wat hij tegen me zei, en zo hoefde ik dus niets af te rekenen voor deze twee penningen!
Wat volgde waren twee super ritten! Echt, deze twee ritten bewijzen maar weer eens dat dit echt de nummer twee van Duitsland is, en hij kruipt steeds dichter tegen Der Polyp van Dreßen aan in mijn persoonlijke ranking.
Want dit is hoe een polyp moet zijn hoor. Flink veel tempo, afwisseling, en een goede show, zelfs als er maar een handjevol mensen in de molen zitten!
Bij deze wil ik Herr Markmann dan ook graag bedanken voor de gratis penningen en de goede ritten!
Deze Walking Waterballs was ondertussen ook geopend.
En de Avengers had dus ook het podium omhoog staan.
Dit vind ik ook altijd mooie (kinder)attracties. Ziet er altijd goed, en kleurrijk uit!
Big Spin was ondertussen ook geopend, en maakte er ook een feestje van met goede ritten!
Maar uiteindelijk was het toch de Octopussy die het hem deed voor mij.
En zo komt dit verhaal ten einde, en verlaat ik met een goed gevoel deze kleine, maar steengoede kermis!
Dit was het hem dan ook gelijk voor nu.
Tot de volgende keer!