Bryan Kermis Best komt er weer aan en ik ben vanmiddag even op pad gegaan om de eerste transporten te spotten. Foto’s zijn gemaakt tussen 14:00 en 15:00. Vanavond nog even kijken of er al wat meer gearriveerd is uit o.a Assen en Dordrecht, anders morgen de eerste opbouw foto’s vanuit mijn kant!
Bryan Update: Er zijn veel transporten bijgekomen! Foto’s zijn gemaakt rond 20:00/20:30. De Power Surge en Base Jumper zijn ook al aanwezig maar deze heb ik helaas niet gezien. Morgen om 07:00 begint de opbouw. In de middag ga ik een kijkje nemen.
Eric Bryan zijn ook al Bryan De Power Surge en Base Jumper zijn ook al aanwezig maar deze heb ik helaas niet gezien Staan op het zand. Ik heb de kassa van de Powersurge daar geparkeerd. Nijverheidsweg geloof ik.
Wimbr1970 En dat is nu de magie van kermis; de avond ervoor nog open, nu al weer wachtend op de volgende kermis. Dank voor de eerste foto’s.
Kevin-KJP Komende woensdag ook maar eens even die kant in om de opbouw te kijken, en ook wat plaatjes te schieten. Bedankt voor de transport beelden 🙂
_jasper_ Eric Had jij dan een klein incidentje op de A2 bij Eindhoven? Dacht dat de kassawagen daar op de vluchtstrook stond samen met een andere auto met aanhanger?
Bryan Hier zijn de eerste opbouw beelden van dinsdagmiddag en dinsdagavond! Morgen vanaf 18:00 mogen ze overal gaan opbouwen dus dan zal het een stuk drukker zijn! Dinsdagmiddag: Dinsdagavond:
Bryan Woensdagmiddag opbouw update! Foto’s zijn gemaakt tussen 13:45 en 14:15. Het valt me op dat er dit jaar weer heel veel zaken een andere plek hebben gekregen. Zo staan er nu ook 2 spelzaken midden op het plein achter bij de Plus bij de Toxic, zoals tijdens de coronakermis ook het geval was. Waar Dre’s Bakery jaren lang bij de Plus stond staat hij nu op het Raadhuisplein. En zo zijn er nog wel meer wijzigingen. Vanavond vanaf 18:00 mag er overal opgebouwd worden, waar ik zeker bij ben!
Discosmash-Leo Bryan Bryan, bedankt voor je uitgebreide reportage! Leuk om op afstand de opbouw te volgen! Zondag kom ik zelf weer eens genieten van een van de gezelligste kermis van ons land.
Bryan Discosmash-Leo Bedankt! Normaal maak ik nooit echt foto’s maar dacht laat ik het eens gaan doen voor m’n thuiskermis! Bevalt me wel 🙂
Bryan Gisteravond weer naar de opbouw geweest, waar nu overal opgebouwd mocht worden. Veel was dan ook al aanwezig. Foto’s zijn gemaakt tussen 18:00 en 19:00 en 21:00 en 21:45. Niet posten, komt nog een deel!
Kevin-KJP Gisteren ook even in Best geweest kijken bij het opbouwen, in het begin was het rustig tijdens mijn bezoekje,, maar vanaf 18.00 mocht er overal gebouwd worden, en dus kwamen van alle kanten transporten het terrein opgereden in Best. Hierbij een selectie van mijn beelden van gisteren. De gehele reportage weten jullie wel te vinden. ENJOY…!! Gelieve nog niet posten, want komt nog meer.