Ruben-kermisfun Een kermis die ik elk jaar graag bezoek, De kermis staat mooi opgesteld midden in het dorp en dat maakt het toch altijd wel gezellig! Hier staat voor de jeugd: Fun house “Showtime”, Autoscooter “2 Fast 2 Furious”, Lambada “Crazy Surf” en de Flying Jump. De kermis is lopende van 17/09 tot 18/09 Locatie: Kerkstraat, Cardijnlaan Je ziet het veel bij mijn reportages, kermis en de kerk.. Het moet zo mooi maar niet zijn te samen 😉! We starten bij het fun house “Showtime”, heb getwijfeld om er in te gaan. Maar ik wist dat er een klein buitje daar was. Dus toch maar even over geslagen, eerst foto’s nemen. Nog niet posten aub, er komt nog een deel.
Ruben-kermisfun Je zou denken, was staat die jumper weg gestoken? maar dat lijkt alleen maar zo. Je hoort hem toch van ver😉 ik blijf het hier een prachtige locatie vinden voor de Flying Jump. Nog niet posten aub, er komt nog een deel.
Ruben-kermisfun Het was zoals je ziet, druk op de kermis. Ouderwets gezellig!🙃 Dit was het voor Vorselaar, op naar de volgende!
Ruben-kermisfun Er is klein foutje gemaakt bij de datum, de kermis is lopende van 17/06 tot 19/06 en dus niet in September 😆