[verwijderd] Ik zeg dit al een paar jaar, maar het lijkt nu echt de laatste editie te zijn op de Spuiboulevard. En het is geen slechte editie. Ja oke er staan 3 loopzaken, maar wel alle 3 van een ander karakter. En de ruimte is toch ook wat beperkt. Dat zal op de nieuwe locatie een minder groot probleem zijn. Maar daar ben je de aanloop van winkelend publiek kwijt. Goed genoeg… tijd voor wat opbouwfoto’s. Hoe doe je dat ook alweer hier? Volgens mij zo. Even testen. 🙂 *nope.. niet zo. Dan maar uploaden..
Wimbr1970 Vanavond rond 19 uur was er alleen nog maar bouwactiviteit bij de Toxic. Wachten op de rest dat komen gaat
John67938 Vanmiddag na de opening van de kermis in Dordrecht geweest, wat dit jaar voor het laatst op de Spuiboulevard staat. In 2024 verhuist de kermis naar de hele grote rotonde op de Laan van Europa, De kermis gaat ook groter worden meer dan 50 attrakties. Maar goed nu de kermis van 2023. Het eerst wat ik deed was de kermispin aanschaffen die in een beperkte oplage van 500 verkijgbaar is bij het kermis kantoor achter de kassa van de autoscooter. Let op! Er zijn er al enkele gereserveerd, De opening van de kermis Me gewonnen prijs door na 10 seconden op knopje te drukken En nu de rest van het kermisvermaak