Ruben-kermisfun Hulshout kermis, Waar het op maandagavond gezellig druk was. Hier staat voor de jeugd: Bidule “Maxi Move”, Lambada “Ali Baba” en de Autoscooter “Claes”. De kermis is lopend van 03/06 tot 06/06 Locatie: Professor Dr. Vital Celenplein, Grote Baan We starten bij de draaimolen "Bambi. Hier zien we de Maxi Move die vollenbak draait! Wat is hij toch mooi geworden. Nieuw dit jaar is de Autoscooter “Claes” Nog niet posten aub, er komt nog een deel.
Ruben-kermisfun je kan weer muntjes schuiven en knuffels grijpen bij Lunapark “Lucky plaza” Nog niet posten aub, er komt nog een deel.
Ruben-kermisfun Er stonden behoorlijk wat vrachtwagens, dus toch maar even op foto gezet. Dit was het voor Hulshout, aankomend weekend staan er niet zoveel kermissen gepland dus even wat rustiger langst mijn kant. Dat mag ook al is natuurlijk. 🙂
Richard-Grunn Ruben-kermisfun Die Autoscooter heeft nog wagens op de baan die mij doen denken aan mijn jeugdjaren. Mooi man. Lekker old skool.
Ruben-kermisfun Richard-Grunn Hij zou ook mooi staan op nostalgische kermis. Ik vindt het een mooie autoscooter net omdat hij zo wat ouder lijkt/is