Moggel!
We sluiten deze serie reportages af met een echte topper! Wat voor een kermis, op wat voor een locatie was dit zeg.
Maar voor we aandacht aan de kermis zelf besteden, wil ik jullie eerst even 7 foto’s meenemen naar de vorige dag, namelijk 26 mei jongstleden, de dag waarop ik de respectabele leeftijd van 38 heb gehaald.
Ik wist dat ik een enorme korting zou krijgen bij Moviepark Germany, en besloot hier naartoe af te reizen, en dan ’s avonds door te reizen naar Frankfurt.
Maar hieronder als eerste even een paar plaatjes uit Moviepark:
Santa Monica Pier, waar het Reuzenrad gesloten was.
Main street, richting Nickelodeon land.
Ghost Chasers, een Wilde Muis achtbaan van Mack
En een hele natte Log Flume! Vooral de eerste val is zeiknat!
En dan na een dag in moviepark, pak ik de trein, om 5 uur later uit te stappen op Frankfurt hbf.
Vanaf daar is het slechts 3 minuten lopen naar hotel Concorde, welke ik ten zeerste aanraad aan een ieder die in Frankfurt wil overnachten.
De volgende dag pak ik de Tram, en na een ritje van 15 a 20 minuten stap ik uit bij de halte Am Oberforsthaus, aan de rand van een bos dat midden in Frankfurt ligt.
Als eerste loop je door een klein stukje van het bos ->
<- En moet je deze straat oversteken om op het hoofdgedeelte van de kermis te komen.
Als eerste kwam ik uit bij de beste polyp die je op dit moment maar kan vinden, namelijk Der Polyp van Marvin Dreßen uit Mönchengladbach!
Deze polyp laat de concurentie moeiteloos achter zich, als het aangaat op snelheid, afwisseling, show, presentatie, of eigenlijk alles!
Uiteraard ben ik ook weer even ingestapt, meerdere keren zelfs, zei het na mijn fotoronde over de kermis.
Echter leek de polyp wat opstartproblemen te hebben bij elke rit, maar kreeg ik toch meerdere fantastische ritten! Echt geweldig! En wat is het lang geleden dat ik hem voor het laatst tegen ben gekomen helaas.
Maar voor een ieder die van een goede polyp houd, en je komt deze tegen: Stap dan echt zeker in!