En in Lünen kun je ook schommelen en vliegen! Stap in de X-Factor van Deinert, en ervaar het zelf!
Alleen voor mensen met een zwakke maag is het wellicht niet aan te raden…
Als muziekexpress stond er deze Musik Shop van Rasch, en deze ben ik nog niet eerder tegen gekomen. Maar hij ziet er goed uit. Lekker fleurig ook!
De ritten waren ook dik in orde overigens!
En dan de topper voor deze kermis!
Namelijk de (koeien)breakdance der original van Dreher - Vespermann!
Dit is naar mijn mening wellicht de beste breakdancers type 1.
En ook dit keer was die weer top! Snelheid, show, afwisseling… Alles was aanwezig!
Echt fantastisch dat deze breakdance na al die jaren nog steeds zo goed is!
Dan de Fighter van Mages, welke een revolutie heeft ondergaan sinds die verkocht is van Bruch naar Mages. Niet wat betreft looks, maar wel wat betreft ritverloop! Hij geeft onder Mages echt steen goede ritten weg!
Een autoscooter dan, van Isken.
Een nieuwe scooter voor mij, best een mooie exemplaar vind ik zelf, maar dan alleen aan de binnenkant. Aan de buitenkant vind ik hem tegen vallen.
Het blijft toch een fantastische schommelboot om te zien zeg! Wat een mooi exemplaar!
En dat was de kermis in Lünen! Mooie, best grote kermis! Ook een best goed attractie aanbod, dus mijn bezoek was zeer geslaagd!
Nu een middel lange bus rit, en een lange treinrit om uit te komen in een stad die volgens sommigen niet bestaat, namelijk Bielefeld!