Moggel!
Ik heb de afgelopen weken niet echt tijd gehad om onderstaande reportages uit te zoeken, en te plaatsen.
Verjaardagen, onder andere van mij zelf, werk (want het vleermuis seizoen is weer begonnen), aanschaf van een drumstel, en nog meer dingen, zorgden ervoor dat ik pas nu, vlak voordat ik weer op pad ga, genoeg tijd heb om de reportages te plaatsen.
Maar, dat betekent dus wel voor de liefhebber dat er dit keer 6 reportages voorbij komen. 4 kermissen daarvan bevinden zich bij onze oosterburen in Duitsland, met 1 echte topper voor mij persoonlijk; en 2 kermissen bevinden zich in het westen van ons eigen landje.
Maar eerst gaan we terug naar afgelopen hemelvaartsdag, waar ik ’s ochtends niet ging dauwtrappen, maar al wel vroeg in de trein zat om bij onze oosterburen op bezoek te gaan.
Via Enschede, Coesfeld en Dortmund kwam ik als eerste in Witten uit, waar de Himmelfarhtskirmes net open ging.
Als eerste kwam ik voor de eerste keer deze dag een zwanenmolen tegen. Hier ging het om het exemplaar van Hartmann
Vervolgens passeerde ik de Amazona Bahn van Hoster.
En daarna de kleine Breakdance van Bonner.
Op zich gaf deze degelijke ritten weg, zei het zonder show, maar ook wat betreft ritverloop heb ik hem wel eens beter zien draaien.
Maar toch blijft het wel een mooie Breakdance om te zien én te doen!
New Musik Scooter dan van Alexius.
Het was nog vroeg op de dag, dus hij zat nog niet goed vol.
En passeer ik een hele hoop kramen, alvorens tegen deze Live 360 Adventure van Strothenke aan te lopen.