Moggel!
Volgende halte is dus het Anton de Komplein in de Bijlmer in Amsterdam.
Vorig jaar stond er hier een fantastische editie met onder andere de Chaos, en de Reactor.
Helaas was dat dit jaar niet het geval, en viel de kermis eigenlijk een beetje tegen.
Wat ook niet mee hielp was het onvelige gevoel wat ik kreeg op deze kermis, ondanks de vele beveiligers die er rondliepen.
Maar ik ben meerdere keren op niet mis te verstane wijze te kennen gegeven dat ik geen foto’s mocht maken.
Dus ik heb snel even een rondje gelopen, en was ook snel weer weg. Echt jammer…

Tweede breakdance van Zuidema. Hier heb ik wel even een paar ritten staan kijken, voor ik verder liep.

De ritten waren in orde, best snel, met ook redelijk wat show.

Cycloon van van Reeken stond er als rupsbaan. En ook hier was er veel show, wat zeldzaam is bij deze rupsbaan.

Freak Circus van Steenbergen. Hier ben ik voor de eerste keer nogal ruw aangesproken dat men niet op de foto wilde. En nee, dit ging niet om de exploitanten, maar om de zongenaamde hangjeugd.

Zelf heb ik zoiets van, ik schiet dan snel mijn foto’s en loop door, maar ik denk altijd van: Dan moet je niet in beeld gaan lopen. Maar goed, iets verder stond deze Swinging Coaster van Veldhuis.

Flying Jumbo volgens mij van Vermolen.

Techno Dance van Bosters. Hier heb ik even gewacht tot die zou gaan draaien, maar ook hier werd ik weer gedwongen om door te lopen door de hangjeugd.

Sound factory van Winnie de Groot stond er als autoscooter.

En de valley of dance, of eigenlijk de Ralley of Dance van Bosma stond er als wip.

En dit was de kermis op het Anton de Komplein in Amsterdam.
Note to self: Volgende keer hier niet in de avond komen. Echt geen fijne kermis om te bezoeken in de avond met al die hang jeugd.
Opzich stond er een nette kermis, maar het haalt het niet bij de editie van vorig jaar, en dat was ook te zien in het aantal bezoekers in mijn ogen.
Volgende halte is in een bos midden in de stad, namelijk in Frankfurt, op de zogenaamde Waldchestag kermis!