PeterZeeland Waar de grote(re) plaatsen in Zeeland vrijwel allemaal 1kermis hebben, in het toeristenseizoen, heeft Hulst er maar liefst twee. Weliswaar geen heel grote, maar toch. En ook nog eens met buitenlandse zaken. Voor de rest weer niet de moeite om op te spitten in 3 categorieen, ik houd het bij 2. Als eerste alle spel en verkoop zaken. Ik zie net trouwens dat ik de suikerspin van Keijzer vergeten ben te fotograferen met de telefoon. Wel met de camera, dus die komt er nog bij als ik thuis ben..
Jan-Niek Mooie beelden weer. Helaas kwam de Bodyshaker wip niet opdagen, het glazen doolfhof is zijn vervanger.
PeterZeeland Jan-Niek Dat is idd jammer ja , want nu was er niet zo heel veel te beleven voor de iets oudere jeugd.
GhostRiderPeter Xxldasoriginal-Melvin Hebben wel héél goed afgekeken bij Krum und Schiefbau bij de oosterburen gezien de paintings dan he, want verder ben ik er niet van onder de indruk 😉
Jan-Niek FunhouseNiels De kinderdroom draaimolen is van Goossens (BE). Om het jaar staat deze er op de voorjaars en najaarskermis. Volgend jaar is het weer de beurt aan het Kinderpaleis van F. Keijzer.
GhostRiderPeter FunhouseNiels “gelukkig” is het niet zoals Jan-Niek al meldt de Babysport van Keijzer 😉 Want dat zou geen verbetering geweest zijn. Overigens vrij duidelijk dat het niet het pracht exemplaar van Keijzer is, niks ten nadele van deze van Goossens overigens.