Wat een mini jumper heeft aan het begin, wat voor zover ik weet, geen enkel funhuis heeft.
Een sfeerimpressie, van hoe druk het was.
Welcome to the Jungle van Johannes Rampen. Ik blijf het Nederland’s mooiste buggy baan vinden.
En de Dragon van Lemmerman. Een standaard wacky worm achtbaan, met als thema een draak.
Op zich ziet deze er netjes uit, maar er zijn er natuurlijk fraaiere exemplaren van dit type achtbaan in omloop.
Maar voor de kinderen op de kermis, blijft het natuurlijk wel degelijk een leuke achtbaan. En tevens was het dit keer de enige achtbaan op de Meikermis, maar daar kom ik op het eind nog even op terug.
Star Drive autoscooter van Martin Speelman. Dit is de broer van de, voor mij legendarische, Fons Speelman, welke met zijn ritten bij de Breakdance van Meijer, of de Power Polyp van Arend Harms, altijd zorgde voor fantastische ritten!
De autoscooter zat goed vol, en het discotheek/club effect op de baan, kwam ook goed uit de verf.
Shake-it van de gebroeders Oppedijk van Veen. Heel vaak kom ik deze wip niet tegen, maar ik moet zeggen dat ik ook niet echt onder de indruk ben. Standaard ritten werden er weg gegeven, met weinig show.
Ik zat laatst een filmpje van kirmesmarkus te bekijken, waar Corry Sipkema vertelde over deze Project 1, en over zijn nieuwe schommel die vanaf volgend jaar de reis op moet. Dat was best interessante informatie om naar te kijken en luisteren. Vooralsnog reist hij echter met deze Project 1, die voor zijn doen, erg goede ritten weg gaf.
En dan het Reuzenrad, welke ik echt prachtig vond. Vooral de kleurschakeling op bovenstaande foto. Het betrof hier trouwens de 360 view van de Akkerman group.
En dan nog een unieke zaak, namelijk de Lost Escape Adventure van de Haan. Als je nog niet weet wat het precies is, stap dan zeker eens in, en laat je verassen!