Gisteren heb ik de budget kermis van Tilburg bezocht. Dit is niet de grote kermis van Tilburg, maar de kleine op het Laar voor mensen met een kleinere beurs. We weten allemaal dat de grote kermis van Tilburg erg duur is en daarom bestaat deze budget kermis ook. Dit jaar staat er een prachtige editie op het Laar! Vaste gasten zoals de mooie Deca dance die er weer een feestje van maakte. Ook de impact is van de partij die er ook al vaker heeft gestaan. Verder kon je dansen in de mega Polyp die echt lekker goed ging! Ook een hele verzorgde Polyp die goed onderhouden word. Dit jaar staat er een snelheidsmolen op het Laar, namelijk de muziek express! Ik kom hem niet vaak tegen, maar blijft een leuke molen en de enige in zijn soort in Nederland! Verder als absolute topper de power surge! Het verbaasde me oprecht dat er zo’n goede thrillride naar de budget kermis kwam. Het blijft echt een top zaak en hopelijk mogen we er nog lang van genieten. Ook de speed booster is van de partij die er weer op en top eruit ziet. Zo heeft het Laar 2 goede thrillrides! Ook terug van weg geweest is de prachtige Zanzibar! Ik wil de nieuwe exploitant de Familie Brantenaar heel veel succes wensen met hun nieuwe mooie aanwinst. Tot slot staan er ook nog een funhouse, Cake walk en Autoscooters. Niks te doen aankomende week? Bezoek dan deze leuke kermis!