Aangezien we besloten hadden om ons favoriete Italiaans Restaurant weer eens te bezoeken (dat in Zoetermeer gevestigd is…Bella Torino aan de Dorpsstraat,maar dat terzijde),plakte we er maar gelijk een bezoekje aan de Zoetermeerse Kermis aan vast…
Ik was er al hééél lang niet meer geweest (jaar of 10 minimaal),maar ik trof me daar een beetje een treurige bedoeling aan…
Vrijwel totaal sfeerloos..
Ok,bij de Power Polyp was een versterker kapot,dus die had amper geluid op de vloer,maar Edwin deed enorm zijn best om er wat van te maken,draaide gewoon goede ritten,niks mis mee,maar zonder muziek is tóch anders..
De Rups van Wijnants dan…wát een fantastiche zaak is dat toch.
Buitengewoon goede exploitatie,dikke 10,absoluut.
Booster draaide gewoon zijn rondjes,zonder boe-of-bah.
Body Shake gaf lange ritten weg,veel rook en lichtshows,maar nul microfoongebruik (en de medewerker mag best zonder zware shag in zijn gezicht de kaartjes aannemen,vind ik…)
De Crash Cars-scooter….
Ow ow ow,wat stond die er schandalig bij…
Ontzettend veel verlichting kapot (helft was niet eens aan,ook niet in het donker..)
En dan de Break Dance No1 van Hoefnagels…
Zoals daar mee gedraaid werd,gaat zelfs de stemming op een crematie naar beneden.
Sorry hoor,maar wat een waardeloze exploitatie.
Lomp harde muziek,totaal geen show (echt helemaal niks),scheepshoorn-jingle bij de start en…euh…ja,dat was het.
De jongedame in de kassa zat daar met een blik van:“donder allemaal op naar huis,dan kan ik ook weg hier”,echt jammer.
Zoals de kermis voorheen was in Zoetermeer aan de Osylaan,zo is het natuurlijk al jaren niet meer,maar het viel mij echt zwaar tegen….
Een paar telefoonkiekjes..
.