PeterZeeland Een van de weinige kermissen buiten Nederland die ik regelmatig ( maar zeker niet ieder jaar ) bezoek ik die van Brugge. Vrij eenvoudig te bereiken vanuit Middelburg , al kost het wel veel tijd. De afgelopen jaren al heel veel veranderende plaatsen waar de kermis staat meegemaakt , maar zoals het er nu uitziet is de het voorlopig wel afgelopen met tijdelijke verhuizingen (denk ik). Als je de kermis vaker bezocht hebt weet je eigenlijk wel wat je kan verwachten aan attracties , het aanbod is niet heel erg aan verandering onderhavig , laten we maar zeggen :-) Maar goed , ik koos er voor om het allereerste weekend te gaan met de speciale reden dat de eerste paar dagen de Space Riders lambada tijdelijk het plekje van een andere lambada inneemt. En dan nog specialer , omdat deze bank gedecoreerd is door ESSA airbrush , en ik vind hun Instagram en Facebook foto’s altijd super , dus ik wou nu wel eens in real life zien hoe dat er uit ziet. En dat is zeker de moeite waard!! Affijn , de foto’s:
PeterZeeland En dan nu het kindervermaak , en wat vooral opvalt is dat voor babysport’s originaliteit qua naam niet veel prioriteit heeft 😄
PeterZeeland En als afsluiting nog wat van de de wipp: Deze keer geen foto’s van de rest , en die bestaat in België voornamelijk uit lucky ducks , schietkramen , lunaparken en smoutenbollen/frietkramen. En daar dan de hele range van super mooi tot , oh my god , dat durf je toch niet hier neer te zetten ??
GhostRiderPeter PeterZeeland En daar dan de hele range van super mooi tot , oh my god , dat durf je toch niet hier neer te zetten ?? Aan eendjes en jagers geen gebrek daar idd, van straatarm tot steenrijk 😉 Bedankt weer voor je reportage, paar jaar terug geweest en was goed bevallen, in tegenstelling tot veel Belgische kermissen gezellig en sfeervol. Het eten was er ook dik in orde 😁
Ruben-kermisfun Brugge heeft inderdaad een mooie en gezellige kermis, ooit eens bezocht en was me goed bevallen. De lambada is een van de mooiere (mijn mening) wat je daar zegt over de kraampjes, dat valt in Brugge nog wel mee. Dan vindt ik Genk erger 😆.