Met soms bijvoorbeeld een duitse opbouw, waar de molen gelijk omhoog gaat. Maar dat maakt het ook wel weer leuk en uniek!

Penguin party dodgems van Eckelboom. Scooter in een leuk thema, maar eigenlijk wat betreft weersomstandigheid een beetje out of place, maar dat is een grapje natuurlijk.

Beach party van Gijsberts. Een hele snelle swing mill, waar je echt veel plezier in kan hebben!

Zweefmolen van Kramer. Ik blijf het zeggen: Het zijn echt leuke attracties! Dus stap zeker eens in als je ze tegenkomt!

En de wellicht mooiste kinder draai zaak van ons land. De Aladdin van Suijdema/Rijs.

Helemaal met deze perfecte weersomstandigheden komt die fantastisch uit de verf!

Beach House van Treep. Een leuk funhuis, maar er zijn er natuurlijk betere.

En met deze vrolijke, kleurrijke en fleurige foto van de eendjes vissen, sluiten we deze kermis af.
Heerlijk om te zien waar toe mijn S21 camera toe in staat is bij perfecte lichtomstandigheden, kijkend naar bijvoorbeeld deze laatste foto van de eendjes vissen.
Ook het aanbod van deze kermis was dik in orde, met voor mij als hoogtepunt toch wel weer de Mega Polyp van Schimmelpenninck. Echt een fantastische polyp.
Volgende halte is de kermis in Veenendaal.