En de Tornado van Fong/van de Wiel.

Waar deze tijdens mijn bezoek in Enschede veel stilstond (door de regen), was het hier een komen en gaan van bezoekers.

De ritten waren ook nog eens steen en steengoed. Echt de ritten die ik vanavond heb gezien konden zich meten met de beste flipper die ik ken, namelijk de flipper van Meeß, ondanks dat deze Tornado natuurlijk geen echte Huss Flipper is.

Vandaag gaf deze molen echt flink gas, vooral in het begin en op het eind. Maar ook met de molen naar boven werdt er goed met de molen gespeeld, wat betreft afwisseling en snelheid.

Laten we toch hopen dat de ritten zo blijven, want dit was echt genieten! Top!

En dat was de kermis in Dieren. En ik vond het een goede editie, met als hoogtepunten de Musik Express, en natuurlijk de Tornado.
Gisteren (lees zondag) heb ik nog een poging gewaagd om Winterswijk te bereiken, maar dat is opnieuw niet gelukt, omdat ik halverwege mijn treinreis zonder mobiel internet kwam te zitten. En aangezien ik de weg in Winterswijk niet ken, ben ik maar weer omgedraait richting huis.
Wellicht is er volgende week alsnog kermis in Winterswijk, maar of ik er dan alsnog naar toe ga weet ik nog niet. Het ligt eraan waar er dan nog meer kermis is, en of ik een Deutschland ticket heb weten te bemachtigen. Want als dat laatste het geval is, ga ik naar een kermis in Duitsland.
Tot snel in ieder geval!